Læringsmål

  1. Anvende «4 gode vaner» i møte med pasient med kognitiv svikt
  2. Bruke bakgrunnsopplysninger/livshistorie i møtet med pasient

Scenario

Sonen har hatt et samarbeidsmøte med datter til Leif som opplevde at Leif var ustelt. I møtet med datteren fikk dere informasjon om hva som fungerte i hjemmet da kona til leif levde, blant annet i form av å legge fram rene klær på stolen ved senga.

Dere er nå på vei inn til Leif for å hjelpe ham med å ta en dusj.

(Downloads - 5)

Tilleggsinformasjon

Scenariomal

Omtaler

Det er ingen omtaler ennå.

Bli den første til å omtale “Kognitiv svikt (langtkommen demens)”

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Dette nettstedet bruker Akismet for å redusere spam. Lær om hvordan dine kommentar-data prosesseres.

Rull til toppen